Informare si publicitate

1. Workshop

2. Obiectivele campaniei de media realizate la închiderea proiectului RECOLAND au fost:

  • Creşterea vizibilităţii proiectului RECOLAND şi a rezultatelor sale;
  • Informarea principalilor beneficiari cu privire la cele mai importante; aspecte conturate pe parcursul cercetării;
  • Anunţarea închiderii proiectului RECOLAND.

 

Campania media s-a concretizat prin:

  • Prezentarea unui spot TV la două staţii naţionale – 720 apariţii în 4 zile de difuzare: 20 secunde, difuzat pe România TV şi B1 TV în perioada 17.08.2013 până în 29.08.2013;
  • Bannere online prezentate pe 20 de site-uri în 4 zile de difuzare în perioada 19.08.2013 până în 25.08.2013 (număr afişări 1.056.920; Număr de click-uri: 716; Vizitatori unici: 647.139);
  • Panotaj stradal cu afişare temporară – 3 panouri în Bucureşti timp de o săptămână 24h / 24h : în perioada 21.08.2013 până în 27.08.2013;
  • 2 anunturi deschidere proiect si 58 anunţuri închidere proiect în presa scrisă în 4 zile de difuzare: cotidianul Evenimentul Zilei (50 de apariţii în perioada 16.08.2013 până în 29.08.2013), cotidianul România Liberă (3 de apariţii în perioada 16.08.2013 până în 20.08.2013) şi cotidianul Jurnalul Naţional (5 de apariţii în perioada 21.08.2013 până în 27.08.2013),.

Pliant Recoland:

pag01-pliant pag04-pliant pag03-pliant pag02-pliant


Click aici pentru a descarca pliantul in varianta PDF!


CD Prezentare Recoland:

Click aici pentru a descarca CD-ul de prezentare Recoland.